Spletna lekarna e-apoteka

Dostava naslednji dan.

Večino naročil je dostavljenih že naslednji dan.

Brezplačna dostava

Za vsa naročila nad 49 €

*ne velja za Zdravila brez recepta

Zaupanje naših strank

Zaupa nam več kot 5000 kupcev

Zdravila brez recepta

Prehrana in dopolnila

Kozmetika

Izbrani izdelki za vas

Izbrani paketi

PCOS: Spoznajmo Sindrom Policističnih Jajčnikov in Njegov Vpliv na Žensko Zdravje

PCOS: Spoznajmo Sindrom Policističnih Jajčnikov in Njegov Vpliv na Žensko Zdravje

PCOS: SPOZNAJMO SINDROM POLICISTIČNIH JAJČNIKOV IN NJEGOV VPLIV NA ŽENSKO ZDRAVJE Sindrom policističnih jajčnikov, bolj znan kot PCOS, je ena najpogostejših hormonskih motenj pri ženskah v rodni dobi, ki vpliva na približno 10 % žensk po vsem svetu. A kljub pogostosti je stanje pogosto napačno razumljeno ali celo neopaženo, saj so simptomi zelo različni in […]

Preberi več
UČINKOVITI IN VARNI KORAKI DO VAŠE IDEALNE TEŽE

UČINKOVITI IN VARNI KORAKI DO VAŠE IDEALNE TEŽE

Učinkoviti in varni koraki do vaše idealne teže Ne zdrav življenjski slog, telesna neaktivnost in slab način prehranjevanja lahko posameznika hitro pripeljejo do pojava odvečnih kilogramov. Shujševalne diete, preintenzivna telesna aktivnost, uporaba odvajal in pogosti obiski savn so ekstremni načini s katerimi želijo ljudje hitro priti do željene telesne teže. Te načini pa nam lahko […]

Preberi več
Kako zaščititi hišne ljubljenčke pred bolhami, klopi, komarji, peščenimi muhami, hlevskimi muhami in notranjimi zajedavci?

Kako zaščititi hišne ljubljenčke pred bolhami, klopi, komarji, peščenimi muhami, hlevskimi muhami in notranjimi zajedavci?

Kako zaščititi hišne ljubljenčke pred bolhami, klopi, komarji, peščenimi muhami, hlevskimi muhami in notranjimi zajedavci? Hišni ljubljenčki so naši zvesti spremljevalci in skrb zanje je ključnega pomena za njihovo zdravje in dobro počutje. Ena izmed največjih težav, s katerimi se soočajo lastniki psov in mačk, so zunanji in notranji zajedavci, kot so bolhe, klopi, uši […]

Preberi več

Pogosto zastavljena vprašanja

Kje se nahaja vaša lekarna?

Lekarna se nahaja na Zaloški cesti 269, 1000 Ljubljana.

Katere načine plačila sprejemate?

V naši spletni lekarni sprejemamo naslednje načine plačila:

  • Plačilo s kartico ali z gotovino ob osebnem prevzemu v lekarni
  • Z nakazilom na račun upravitelja spletne lekarne (po ponudbi / predračunu) 
  • S plačilno kartico – omogočeno plačevanje z Activa, Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron, Apple Pay, PayPal 
  • Plačilo po povzetju (plačilo z gotovino ob dostavi)

Katere plačilne kartice sprejemate v vasi spletni lekarni?

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v profilu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne kartice,

Članice sistema Activa so Banka Celje, Banka Koper, BKS Bank, Deželna banka Slovenije, Gorenjska banka, Hranilnica LON, Hranilnica Vipava, Nova KBM, Poštna banka Slovenije, Probanka, Raiffeisen banka in Volksbank.

V naši spletni lekarni vam nudimo možnost plačila s karticami s Activa, Maestro, MasterCard, Visa in Visa Electron.

Kakšen je postopek plačila s kartico?

1.   Korak: vnos številke kartice

2.   Korak: vnos veljavnosti kartice. V primeru, da to zahteva kartica (velja za kartici Master card in Visa) je potreben vnos varnostne kode vaše kartice. Če uporabljate kartico Visa ali Mastercard, je to 3 mestna številka desno od številke vaše kartice (hrbtna stran kartice)

3.   Korak: V primeru, da je politika poslovanja banke, kjer imate kartico (npr. Nova KBM) takšna, da zahteva še eno kodo (8 – mestna koda), se vam odpre novo okno, kjer  s pomočjo ČIP kartice in OTP čitalca pridobite potrebno 8 – mestno kodo.

V primeru, da je politika poslovanja banke drugačna sledite le navodilom, ki vam jih daje spletna trgovina glede plačevanja s karticami (spletna trgovina vas vodi skozi vse korake plačila s karticami).

Ali je v vaši spletni lekarni mogoče plačati s kartico?

Da. In če je slučajno plačilo s kartico neuspešno, lahko tudi naknadno spremenimo način plačila na po povzetju ali preko spletne banke, kar stranki bolj ustreza.

Ali lahko naročilo v spletni lekarni izvedem tudi preko telefonskega klica?

DA. Za naročilo lahko samo pokličete in vam ga izvedemo mi. V tem primeru je možnost plačila po povzetju ali preko bančnega nakazila. Izdelke vam lahko tudi le naročimo in jih lahko prevzamete na lokaciji lekarne.

Kako lahko stopim v stik z vašo spletno lekarno?

V stik z našo spletno lekarno, lahko stopite preko:

Telefona

Pokličete nas lahko na telefonsko številko +386 820 53356 ali pa nas obiščete v lekarni.
       
        Delovni čas:
        - Ponedeljek – Petek: 8.00 do 19.00
        - Sobota: 8.00 do 12.00
        - Nedelje in prazniki: zaprto

        Na telefonske klice odgovarjamo od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00 ure.

Elektronske pošte

Pišite nam na lekarna@e-apoteka.si. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Ali nudite brezplačno svetovanje glede uporabe zdravil?

Da, preko telefona nudimo vsako svetovanje glede uporabe zdravil brez recepta, glede prehranskih dopolnil in kozmetike. Svetovanje je za vse stranke brezplačno.

Kako naj varno shranjujem svoja zdravila?

Zdravila je potrebno shranjevati po navodilih proizvajalca. Če ni drugače rečeno, naj bi bila shranjena ločeno od živil in kemikalij, na suhem in temnem prostoru, kjer temperatura ne presega 25 stopinj. Zdravila morajo biti nujno shranjena izven dosega otrok.

Kaj naj storim, če imam stranske učinke po jemanju zdravila?

Ob sumu na neželeni učinek ne prekinite zdravljenja sami, saj je le-ta lahko le prehoden. Preberite priloženo navodilo za uporabo, kjer so v poglavju Neželeni učinki navedeni neželeni učinki, ki so bili opisani v povezavi s tem zdravilom, in preverite, ali so vaše težave lahko povezane z zdravilom. O tem obvestite zdravnika ali farmacevta in skupaj boste poiskali primerno rešitev. Skrbno zapisovanje in poročanje o neželenih učinkih zdravil omogoča pregled vseh možnih neželenih učinkov in pogostost njihovega pojavljanja. Tako lahko tudi bolniki prispevate k pravilnemu zapisovanju in pozneje tudi opozarjanju o možnih učinkih posameznega zdravila

Kako preverim stanje naročila?

Stanje vašega naročila lahko preverite v vašem uporabniškem računu na naši spletni strani. Kliknite tukaj za dostop do vašega računa.

Kakšne so možnosti in stroški dostave?

Dostava je možna preko Pošte Slovenije.   

Izdelke dostavlja Pošta Slovenije. Pri naročilu lahko izberete naslednje načine dostave:  

  • Dostava v istem dnevu znotraj mest (Storitev se izvaja le v mestih Ljubljana in Maribor. Pošiljka se dostavi naslovniku na dan sprejema ob pogoju, da je naročilo oddano do 14h in so vsi izdelki na zalogi.   
  • Izdelki, naročeni prek navadne dostave bodo dostavljeni v 1 do 3 delovnih dneh po celi Sloveniji.  
  • Izdelki naročeni prek hitre dostave se dostavi naslovniku naslednji delovni delovni dan po opravljenem sprejemu (sobote so izvzete)  
  • Možnost plačila s kreditnimi karticami – Activa, Maestro, MasterCard, Visa in Visa Electron ob plačilu po povzetju .   

Glede na višino nakupa so stroški dostave naslednji:

  • do 20,00 € (vključno z DDV) = 3,99 €  
  • od 20,00 € do 49,00 € (vključno z DDV) = 2,50 €  
  • Nad 49,00 € (vključno z DDV) = BREZPLAČNO    

*V skupno vrednost nakupa za pridobitev cenejše dostave se ne štejejo nakup zdravil brez recepta . Take pogoje določa Javna agencija Republike Slovenije za zdravila in medicinske pripomočke (JAZMP).  

**navedene cene so za navadno dostavo brez dodatnih opcij. Pri plačilu po povzetju ponudnik dostave zaračuna svoj strošek 1,5€.  

Ali lahko v spletni lekarni E-apoteka dobim tudi zdravila na recept?

NE. V spletnih lekarnah ni možno naročiti zdravil na recept. Za dvig teh zdravil je potreben fizičen obisk v vaši lekarni s kartico. Preko spletne lekarne lahko naročite zdravila brez recepta, prehranska dopolnila, kozmetiko in  medicinske pripomočke, ki niso na naročilnico.

Ali pošiljate tudi v tujino?

NE. V naši spletni lekarni imamo možnost pošiljanja le po Sloveniji.

Ali lahko v spletni lekarni naročim izdelke v imenu tretje osebe?

DA. Pri naročilu je možnost naslova za dostavo, kjer gre lahko za druge osebe, ki niso kupci.

Kakšne so možnosti vračila?

Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih (dostava napačnih izdelkov), uporabnik o tem obvesti ponudnika v roku osmih dni od datuma prejema izdelka na enega od navedenih kontaktov (telefon ali e-pošta) oz. preko spletnega obrazca Vračila www.e-apoteka.si/reklamacije-in-vracila . Rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Blago se lahko zamenja ali vrne samo v brezhibnem stanju, nerabljeno, nepoškodovano, v neodprti embalaži in z vsemi dodatki. Po vrnitvi napačnih izdelkov bomo izdelke nadomestili z ustreznimi. Ponudnik krije tudi stroške vračila prvotno dostavljenih napačnih izdelkov.

V primeru, da dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora biti ponudnik o tem obveščen najkasneje v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej ponudnika v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi pravico do reklamacije. Ponudnik ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko preteče šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen.

Ponudnik ne odgovarja za morebitne neopazne napake v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda.

Če ima izdelek napako, se mora v obvestilu o napaki podati natančen opis napake.

V kolikor imajo izdelki garancijo, je le-ta veljavna v garancijskem roku, ob predložitvi garancijskega lista in računa. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu.

V primeru, ko je ob prevzemu pošiljke razvidno, da je paket fizično poškodovan ali kaže znake odprtja, mora kupec zavrniti prevzem paketa. V tem primeru ponudnik poskrbi, da se reklamacija reši v najkrajšem možnem času.

Zaradi svoje narave nekateri izdelki, naročeni preko spletne lekarne www.e-apoteka.si, niso primerni za vračilo, skladno s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov. To zakonsko določilo se ne uporablja v primerih napake ali dostave napačnih izdelkov.

Ali so zaloge izdelkov v spletni lekarni enake kot v fizični?

NE. Stanje zalog na spletu ne odraža tudi zalog v fizični poslovalnici Lekarne Zalog.              

V primeru, da nameravate prevzeti blago osebno, vam svetujemo za zaključite naročilo preko spletne strani ali pa pokličete poslovalnico in se prepričate o zalogi. Hvala za razumevanje.

Prikaži več